پایگاه اینترنتی فاطمه الزهرا - بی حیایی و بی شرمی و بی غیرتی در احادیث اهل سنت

پایگاه بزرگ فرهنگی و دینی

پایگاه بزرگ فرهنگی و دینی

پایگاه اینترنتی فاطمه الزهرا - بی حیایی و بی شرمی و بی غیرتی در احادیث اهل سنت پایگاه بزرگ فرهنگی و دینی

بی حیایی و بی شرمی و بی غیرتی در احادیث اهل سنت


لعنت بر کسی که شیعیان را اتهام به الفاظ زشت نسبت به ناموس پیامبر میزنند؟؟؟این الفاظ زشت و بی شرمی و بی حیایی در کتب اهل سنت و توسط علما اهل سنت چیست؟؟؟؟ایا کسی هست بجای اتهام به ما جواب معقولانه بدهد؟این اسناد از ماست یا از شما؟

2030- حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ یُوسُفَ، حَدَّثَنَا سُفْیَانُ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ إِبْرَاهِیمَ، عَنِ الأَسْوَدِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهَا، قَالَتْ: كَانَ النَّبِیُّ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ «یُبَاشِرُنِی وَأَنَا حَائِضٌ.

(صحیح البخاری ،ج3ص 48  ،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی،الطبعة: الأولى، 1422هـ)

پیامبر با من نزدیکی(جماع) میکرد در حالیکه من حیض بودم!

عایشه وحالت حیض

بقیه در ادامه مطلب...
300- وَكَانَ یَأْمُرُنِی، فَأَتَّزِرُ، فَیُبَاشِرُنِی وَأَنَا حَائِضٌ .

(صحیح البخاری ،ج1ص 67،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی،الطبعة: الأولى، 1422هـ)

عایشه می گوید: رسول خدا صلی الله علیه وسلم به من فرمود که ازار (نوعی پوشش) بپوشم و با من نزدیکی(جماع) می کرد؛ در حالی که من حایض بودم!
سکس در حال حیض

302-حَدَّثَنَا إِسْمَاعِیلُ بْنُ خَلِیلٍ قَالَ أَخْبَرَنَا عَلِیُّ بْنُ مُسْهِرٍ قَالَ أَخْبَرَنَا أَبُو إِسْحَاقَ هُوَ الشَّیْبَانِیُّ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ عَنْ أَبِیهِ عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ كَانَتْ إِحْدَانَا إِذَا كَانَتْ حَائِضًا فَأَرَادَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ أَنْ یُبَاشِرَهَا أَمَرَهَا أَنْ تَتَّزِرَ فِی فَوْرِ حَیْضَتِهَا ثُمَّ یُبَاشِرُهَا قَالَتْ وَأَیُّكُمْ یَمْلِكُ إِرْبَهُ كَمَا كَانَ النَّبِیُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ یَمْلِكُ إِرْبَهُ تَابَعَهُ خَالِدٌ وَجَرِیرٌ عَنْ الشَّیْبَانِیِّ .

(صحیح البخاری ،ج1ص 67،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی،الطبعة: الأولى، 1422هـ)

عایشه میگوید: هرگاه یكی از همسران رسول الله صلی الله علیه وسلم دچار قاعدگی میشد و آن حضرت صلی الله علیه وسلم می خواست در كنارش بخوابد، به او دستور می داد كه در حین شدت حیض، ازار (نوعی پوشش)بپوشد. آنگاه در كنار او میخوابید. عایشه رضی الله عنها افزود: چه كسی از شما می تواند مانند رسول الله صلی الله علیه وسلم در چنین حالتی خود را كنترل نماید؟!

خالد و جریر در روایت از شیبانی از علی بن مسهر متابعت کرده اند.

همبستری در حال حیض

البته برخی از علمای اهل سنت این مطلب رو توجیه کرده و "یباشرنی" را عشق بازی، ملاعبه معنی نموده اند در حالی که از نظر لغوی "باشَرَ" به معنی جماع و نزدیکی است.

باشَرَ (المرأَةَ: جامَعَها) مُبَاشرةً وبِشَاراً، قَالَ اللهُ تعالَى: {وَلاَ تُبَاشِرُوهُنَّ وَأَنتُمْ عَاكِفُونَ فِی الْمَسَاجِدِ} . المُباشَرةُ: الجِمَاعُ، وَكَانَ الرجلُ یَخرُج من المسجدِ وَهُوَ مُعْتَكِف فیُجامِعُ، ثمَّ یعودُ إِلى الْمَسْجِد.

(الكتاب: تاج العروس من جواهر القاموس ،ج10ص 192،باب بشر،المؤلف: محمّد بن محمّد بن عبد الرزّاق الحسینی، أبو الفیض، الملقّب بمرتضى، الزَّبیدی (المتوفى: 1205هـ،المحقق: مجموعة من المحققین،الناشر: دار الهدایة)
سکس

عجب از پیامبر اهل خلاف که خود آیه حیض را برای مردم خوانده ولی خود عامل به آن نیست!!

و عجب آنکه حیاء زنانه عایشه اجازه نقل اسرار خصوصی زنانه همچون کیفیت نزدیکی و حیض را برای نامحرمان را داده است؟!

البته پیامبر شیعه از چنین تهمت ها منزه است.

تاریخ : سه شنبه 1393/09/18 | ساعت 11 و 26 دقیقه و 46 ثانیه | نویسنده : ابراهیم دلشاد تنیانی | نظرات
.: Weblog Themes By Slide Skin:.
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات